تاریخ انتشار: ۲۸ بهم ۱۳۹۵

[ad_1] مجله دیجی کالا – امیرحسین میرزایی: گوشی‌های پایین‌رده به شرکت‌های سازنده‌ی آن‌ها کمک می‌کنند تا طیف وسیع‌تری از مخاطبان را هدف بگیرند؛ مخاطبانی مثل بازار کشورهای در حال توسعه و مناطقی که قیمت موبایل برای آن‌ها بسیار مهم است. در کشورهای در حال توسعه، حتی ۱۰ تا ۲۰ دلار اختلاف قیمت می‌تواند در انتخاب […]

[ad_1]

مجله دیجی کالا – امیرحسین میرزایی: گوشی‌های پایین‌رده به شرکت‌های سازنده‌ی آن‌ها کمک می‌کنند تا طیف وسیع‌تری از مخاطبان را هدف بگیرند؛ مخاطبانی مثل بازار کشورهای در حال توسعه و مناطقی که قیمت موبایل برای آن‌ها بسیار مهم است. در کشورهای در حال توسعه، حتی ۱۰ تا ۲۰ دلار اختلاف قیمت می‌تواند در انتخاب یک گوشی تاثیر بگذارد.

 HTC بی‌خیال گوشی‌های پایین‌رده می‌شود

بازار گوشی‌های پایین‌رده، رقابت سنگینی را در حال حاضر تجربه می‌کند. همانطور که گفتیم، قیمت‌گذاری در این بازار بسیار مهم است و به نظر می‌رسد که شرکت HTC دیگر علاقه‌ای به رقابت در این بازار ندارد. در جدیدترین آمار و ارقام ارایه شده از این شرکت، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند شرکت HTC گفته است که تصمیم دارند از بازار گوشی‌های هوشمند پایین رده و ارزان قیمت خارج شوند.

«چیالین چانگ» گفته است که بازار گوشی‌های پایین رده بسیار رقابتی است و از دیدگاه درآمدزایی، هیچ چیزی برای آن‌ها ندارد. این حرکت از این نظر جالب است که در چند وقت اخیر HTC به غیر از پرچم‌دار خود، فقط گوشی پایین‌رده و میان‌رده ساخته است.

اینکه HTC ساخت گوشی‌های پایین‌رده را به کنار بگذارد، حرکتی معقولانه به نظر می‌رسد. این شرکت از نظر اقتصادی دوره‌ی خوبی را سپری نمی‌کند و بازار گوشی‌های پایین‌رده هم قرار نیست کمکی به مشکلات مالی HTC کند.

[ad_2]

منبع:برترینها

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس