کد خبر: ۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 02
روابط عمومی برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» درباره حاشیه‌هایی که بحث مسیریابی کشتی سارینا در این برنامه به وجود آورده بود، توضیح داد و تاکید کرد اطلاعات مطرح شده در این برنامه پیش‌تر در قالب گزارشی در نشریه فایننشال تایمز منتشر شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از انتقاد از برنامه صبحِ امروز «سلام صبح بخیر» که در اقدامی مشکوک، جزئیات یک پروژه وزارت نفت برای دور زدن تحریم‌ها را به طور کامل تشریح کرد، روابط عمومی این برنامه، توضیحاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. 

در این جوابیه آمده است: «علی‌رغم جو رسانه‌ای مبنی بر مشکوک بودن اقدام برنامه «سلام صبح بخیر» در خصوص اعلام مسیر دور شدن تحریم نفتی کشتی سارینا، اطلاعات مطرح شده در برنامه امروز، هفته قبل در قالب گزارشی با تصاویر ماهواره‌ای در نشریه بین‌المللی فایننشیال تایمز همراه با عکس و جزییات کامل‌تر منتشر شده است.

بنابراین فرضیه، افشای اسرار مملکتی و نقض محرمانه بودن این رویداد، به کلی مردود است و قبلا این اطلاعات به صورت گسترده و با زبان انگلیسی رسانه شده است.

بدیهی است اگر قرار بر ردیابی کشتی از سوی آمریکایی‌ها باشد، این امر باید هفته قبل صورت گرفته باشد و نیازی به یادآوری کردن برنامه «سلام صبح بخیر» با زبان فارسی به طرف آمریکایی نیست.

طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، این جوابیه جهت تنویر افکار عمومی در رسانه مبدا و دیگر رسانه هایی که به این شایعه دامن زدند منتشر شود.»

صبح امروز در این برنامه تلویزیونی،  جزئیات یک پروژه وزارت نفت برای دور زدن تحریم‌ها به طور کامل تشریح شد.

۵۷۲۴۳

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: