تاریخ انتشار: ۲۵ مرد ۱۳۹۵

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از ۴ راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه ­های BRT شهر تهران خبر داد. به گزارش ایسنا، علیرضا جاوید با اشاره به وضعیت نامطلوب اسفالت در برخی ایستگاه­ های BRT ادامه داد: از موضوعات جدیدی که در حوزه نگهداشت شهر تهران با آن روبه­ رو هستیم، […]



معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از ۴ راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه ­های BRT شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جاوید با اشاره به وضعیت نامطلوب اسفالت در برخی ایستگاه­ های BRT ادامه داد: از موضوعات جدیدی که در حوزه نگهداشت شهر تهران با آن روبه­ رو هستیم، جمع شدن آسفالت در ایستگاه ­های BRT است. وزن سنگین این اتوبوس ­ها و تردد بیش از اندازه آنها در یک مسیر خاص؛ باعث شده تا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در زمینه زیرسازی و روسازی آسفالت این ایستگاه ­ها بررسی­ های دقیقی انجام دهد .

به گفته وی ، بررسی­ های انجام شده درنهایت منجر به اتخاذ چهار راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه­ های BRT شده است.

معاون شهردار تهران در تشریح چهار راهکار فنی بهبود وضعیت زیرسازی ایستگاه ­هایBRT یادآور شد: استفاده از آسفالت‌های پلیمری، استفاده از آسفالت RCC  که به بتن آسفالتی نیز معروف است، استفاده از قطعات بتنی پیش‌ساخته  درزیرسازی ایستگاه‌های BRT و استفاده از بتن و یک لایه آسفالت روسازی به صورت درجا و روکش آسفالتی چهار راهکار موردنظر بوده است.

براساس گزارش شهرنوشت، جاوید در عین حال اظهارکرد: در حال حاضر ۹۰ درصد از برنامه­ های مدیریت شهری در حوزه کیفیت آسفالت معابر و بزرگراه ­های شهر تهران محقق شده ­است.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس