تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵

به گزارش ایسکانیوز به نقل از عصر ایران، هنگامی که به مواد غذایی مختلف را در نظر می گیریم، تعیین میزان کالری دریافتی از آنها در هر وعده و این که از هر کدام چه میزان باید مصرف کنیم چندان آسان نخواهد بود. دو لیوان نوشابه حاوی ۲۰۰ کالری است اما ما نوشیدن آنها را […]


به گزارش ایسکانیوز به نقل از عصر ایران، هنگامی که به مواد غذایی مختلف را در نظر می گیریم، تعیین میزان کالری دریافتی از آنها در هر وعده و این که از هر کدام چه میزان باید مصرف کنیم چندان آسان نخواهد بود.

دو لیوان نوشابه حاوی ۲۰۰ کالری است اما ما نوشیدن آنها را برای تامین کالری مورد نیاز بدن توصیه نمی کنیم.

کرفس به عنوان یک میان وعده فوق العاده در نظر گرفته می شود. حتی مقادیر زیاد این ماده غذایی نیز در محدوده کالری دریافتی توصیه شده برای شما است.

هر دانه پاستیل خرسی ممکن است کوچک به نظر برسد اما آنها حاوی قند و طعم دهنده های مصنوعی هستند و از این رو، مقدار کمی از آنها حاوی میزان کالری بیشتر از آن چه انتظار دارید است.

همانند کرفس، هویج نیز یک میان وعده سالم محسوب می شود و هر اندازه که دوست داشته باشید می توانید از آن مصرف کنید.

برای افزایش قند خون یک بشقاب از برش های طالبی انتخابی منطقی‌تر و سالم‌تر نسبت به پاستیل خرسی محسوب می شود.

یکی دیگر از میوه های کم کالری سیب است که می تواند به عنوان میان وعده ای سالم خورده شود.

شیر کامل سرشار از پروتئین، کلسیم و چربی های سالم است. پس اگر به دنبال میان وعده ای مفید و کم کالری هستید نوشیدن یک لیوان شیر را فراموش نکنید.

گوشت بوقلمون دودی می تواند منبع خوبی برای پروتئین بدون چربی باشد.

تخم مرغ می تواند به خوبی احساس سیری را در انسان ایجاد کند و مصرف سه تخم مرغ به جای دو لیوان نوشابه انتخاب سالم‌تری است.

۲۰۰ کالری به شکل پاستا این گونه به نظر می رسد.

یک آووکادو می تواند ۲۰۰ کالری داشته باشد که خوردن آن به واقع ارزشمند خواهد بود زیرا یکی از بهترین منابع برای چربی های سالم است.

نان تهیه شده از دانه کتان به طور طبیعی از پروتئین بالایی برخوردار است و مصرف آن به همراه مقداری آووکادو و تخم مرغ می تواند انتخابی فوق العاده برای آغاز روز باشد.

سیب زمینی سرخ کرده انتخاب سالمی نیست و مقدار کمی از آن می تواند ۲۰۰ کالری وارد بدن شما کند.

همان گونه که مشخص است، مواد غذایی نه چندان سالم از کالری بالایی برخوردار هستند. برای دریافت ۲۰۰ کالری حتی لازم نیست تا یک نان شیرینی حلقوی را به طور کامل مصرف کنید.

برای دریافت ۲۰۰ کالری به این میزان هات داگ نیاز دارید.

یک دونات تقریبا کامل ۲۰۰ کالری دارد. فکر می کنیم بهتر است برای حفظ وزن و مصرف میان وعده هایی سالم هویج و کرفس را مد نظر قرار دهید.

پنیر چدار منبع خوبی برای پروتئین محسوب می شود و حدود ۵۰ گرم از آن حاوی ۲۰۰ کالری است.

خوردن مقدار اندکی از چیپس تورتیلا کافی است تا ۲۰۰ کالری وارد بدن شما شود.

تنها با خوردن مقدار کمی اسمارتیز می توانید ۲۰۰ کالری دریافت کنید. سیب یا برش های طالبی انتخاب های سالم‌تری هستند.

تنها ۳۴ گرم کره بادام زمینی دارای ۲۰۰ کالری است. با این وجود، کره بادام زمینی همچنان میان وعده خوبی محسوب می شود که حاوی پروتئین و چربی های سالم است.

۷۰۴



منبع:ایسکانیوز

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس