تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «مهدی معصوم بیگی»  گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها موظفند پس از دریافت شکایت، پس از ارائه ” رسید ” به شاکی پرونده، به فوریت اقدامات بعدی خود را برابر قانون انجام دهند و این موضوع به کلانتر ها و پاسگاه ها، ابلاغ شده است. […]


به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «مهدی معصوم بیگی»  گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها موظفند پس از دریافت شکایت، پس از ارائه ” رسید ” به شاکی پرونده، به فوریت اقدامات بعدی خود را برابر قانون انجام دهند و این موضوع به کلانتر ها و پاسگاه ها، ابلاغ شده است.


وی افزود: ضابطان دادگستری موظفند شکایت کتبی یا شفاهی مردم را در هر زمان قبول کنند و در صورت شفاهی بودن شکایت باید در صورت مجلس، قید و به امضای شاکی برسد و علاوه بر آن شاکی را از حق درخواست جبران خسارت و بهره مندی از خدمات مشاوره ای و سایر معاضدت های حقوقی آگاه نمایند.


جانشین پلیس پیشگیری ناجا، رعایت حقوق شهروندی را موضوع بسیار اساسی و مهمی دانست و تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی از تکالیف قانونی، اخلاقی و حرفه ای ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها است که موجب افزایش عملکرد مثبت پلیس و مشارکت بیشتر مردم در تولید امنیت خواهد شد.


وی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام اسلامی است که مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده است از او کمک می گیرد و ناتوان به او پناه می برد و کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند.


 



منبع:ایلنا

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس