تاریخ انتشار: ۱۳ شهر ۱۳۹۵

هر روزه صدها همایش، رویداد، سمینار، دوره آموزشی و ورکشاپ در کشور برگزار می شود. تعداد کمی از این رویدادها می توانند ظرفیت مورد نظر خود را تکمیل کنند و اغلب این رویدادها در بازاریابی و تبلیغ رویداد خود ناموفق هستند. با افزایش ضریب نفوذ اینترنت، استفاده از شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی تاثیر […]


هر روزه صدها همایش، رویداد، سمینار،
دوره آموزشی و ورکشاپ در کشور برگزار می شود. تعداد کمی از این رویدادها می توانند
ظرفیت مورد نظر خود را تکمیل کنند و اغلب این رویدادها در بازاریابی و تبلیغ رویداد
خود ناموفق هستند.

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت، استفاده
از شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی تاثیر به سزایی در جلب مخاطبان بالقوه با
هزینه ی بسیار کمتر امکان پذیر شده است.کتاب بازایابی
همایش و رویداد با هدف استفاده از ابزارهای بازاریابی
نوین در راستای تبلیغ همایش ها و رویدادها نوشته شده است.

محتوای
این کتاب قابل کاربرد برای تمامی رویدادها می باشد. این کتاب به ویژه می تواند به
افراد زیر کمک کند :

  • مدیر ارشد و مسئول بازاریابی
    همایش ها و سمینارهای
    کشوری
  • برگزار کنندگان دوره های
    آموزشی و ورکشاپ ها
  • برگزار
    کنندگان رویدادهای سازمانی

علاقه‌مندان
می توانند با کلیک بر روی لینک زیر کتاب اصول بازاریابی همایش و رویداد را دریافت
کنند.

دانلود کتاب اصول بازاریابی همایش
و رویداد



منبع:عصرایران

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس