تاریخ انتشار: ۲۴ شهر ۱۳۹۵

[ad_1] مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای دومین بار در دو هفته اخیر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به تعدادی از تماس‌های تلفنی بیمه شدگان پاسخ داد و در جریان مهمترین خواسته ها و مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با این مرکز قرار گرفت. به گزارش ایسنا، مرکز ارتباطات مردمی سازمان […]

[ad_1]

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای دومین بار در دو هفته اخیر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به تعدادی از تماس‌های تلفنی بیمه شدگان پاسخ داد و در جریان مهمترین خواسته ها و مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با این مرکز قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین، اجتماعی(CRM) از زمان راه اندازی به صورت تلفنی به سوالات، مشکلات، شکایات و پیشنهادات اقشار گوناگون ذی نفعان این سازمان از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان رسیدگی می‌کند.

در این مرکز گزارش های منظم و دقیق از خواسته ها و مسائل مطرح شده از سوی تماس گیرندگان به مدیران حوزه های مختلف سازمان تأمین اجتماعی ارائه می شود و اقدامات لازم برای برآورده شدن مطالبات و رفع مشکلات مورد توجه قرار می گیرد.

دکتر سید تقی نوربخش در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی به ارزیابی عملکرد این واحد و چگونگی پاسخگویی و پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان پرداخت و همچنین شخصا به چند مورد تماس تلفنی نیز پاسخ داد.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تأمین اجتماعی در سراسر کشور می توانند از طریق شماره تلفن ١۴٢٠ با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی تماس گرفته و سوالات، مشکلات، شکایات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع:ایسنا

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس