تاریخ انتشار: ۱۱ شهر ۱۳۹۵

[ad_1] معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری با یک شرکت ایتالیایی برای معماری مسیر آزادراه تهران-شمال، گفت: پیشرفت فیزیکی زیباسازی پیرامون آزادراه را ۴۰ درصد است. به گزارش ایسکانیوز، علی نورزاد در جلسه‌ای با حضور نماینده شرکت ایتالیایی که مسئول معماری و منظر راه آزادراه تهران- شمال است، با اشاره به تاکید […]

[ad_1]

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری با یک شرکت ایتالیایی برای معماری مسیر آزادراه تهران-شمال، گفت: پیشرفت فیزیکی زیباسازی پیرامون آزادراه را ۴۰ درصد است.

به گزارش ایسکانیوز، علی نورزاد در جلسه‌ای با حضور نماینده شرکت ایتالیایی که مسئول معماری و منظر راه آزادراه تهران- شمال است، با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی به معماری و منظر راه، گفت: توجه به منظر راه به معنای رعایت ویژگی‌های خاص معماری، فرهنگی، زیست محیطی هر منطقه در ساخت راه‌ها است و انتظار ما این است تا تمامی اقداماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد، متناسب با فرهنگ و ویژگی‌های خاص هر منطقه از آزادراه باشد.

وی پیشرفت فیزیکی زیباسازی پیرامون آزادراه را ۴۰ درصد عنوان کرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا کلیه اقداماتی که در این مسیر صورت می‌گیرد، با توجه به سه فاکتور ایمنی، پایداری، همگونی و تناسب با محیط طراحی شده، پیاده‌سازی شود و طراحی ایستگاه عوارضی نمونه‌ای است که با الهام از این سه مشخصه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، توجیه اقتصادی طرح‌ها را یکی دیگر از فاکتورهای مهم در برنامه دانست و عنوان کرد: تمامی اقداماتی که در منطقه صورت می‌گیرد، علاوه بر سازگاری با اقلیم و جغرافیای منطقه و شناخت محیط، نیازمند داشتن توجیه اقتصادی است و طبق این فاکتورها باید بهترین ایده انتخاب ‌شود.

در پایان مقرر شد در جلسه بعدی، نماینده شرکت ایتالیایی طراحی‌های مفهومی پروژه منظر راه را ارایه و در خصوص اقدامات بعدی تصمیم‌گیری شود.

۴۰۱/۶۰۲

[ad_2]

منبع:ایسکانیوز

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس