تاریخ انتشار: ۱۳ مرد ۱۳۹۵

این شرکت خودروسازی در ۶ ماهه اول سال بیش از ۲ میلیون و ۹۲۵ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل داده است. با وجود ماجرای رسوایی گازهای گلخانه‌ای در شرکت “فولکس‌واگن” به عنوان شرکت مادر خودرویی آلمان، این شرکت در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۶ تنها با اندکی افت درآمد […]


این شرکت خودروسازی در ۶ ماهه اول سال بیش از ۲ میلیون و ۹۲۵ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل داده است.

با وجود ماجرای رسوایی گازهای گلخانه‌ای در شرکت
“فولکس‌واگن” به عنوان شرکت مادر خودرویی آلمان، این شرکت در ۶ ماهه اول
سال ۲۰۱۶ تنها با اندکی افت درآمد روبه‌رو
بوده است.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از
“اتوبیلد”، این شرکت بزرگ خودروسازی در ۶ ماهه اول سال بیش از ۲ میلیون
و ۹۲۵ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل داده است.

این میزان حدودا ۲۰ هزار دستگاه کمتر از میزان
فروش این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است که حدودا ۰٫۷ درصد کاهش نشان
می‌دهد.

کاهش 0.7 درصدی فروش  فولکس‌واگن

ناحیه آسیا پسفیک بزرگترین بازار جهانی فولکس‌واگن
باقی مانده است و این شرکت بیش از یک میلیون ۴۸۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولاتش را
بین ماه‌های ژانویه تا ژوئیه به کشورهای آسیای  فروخته است.

این میزان حدود
۵٫۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد. اما چین نیز همچنان فولکس‌واگن‌های
آلمانی را می‌خرد. از این میان تنها یک میلیون و ۳۹۲ هزار دستگاه به چین فروخته
شده که ۷٫۳ درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشته است.

کاهش 0.7 درصدی فروش  فولکس‌واگن

حدود ۸۹۱ هزار و ۳۰۰ دستگاه از این خودروها در
طول این دوره در سراسر اروپا فروخته شده‌اند که حدودا ۱۰۰ دستگاه کمتر از مدت
مشابه سال قبل محسوب می‌شود.

این در حالیست که در اروپای غربی آمار فروش حدود ۰٫۸
درصد کاهش یافته و به ۷۸۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسیده است. میزان فروش آلمان نیز به
۲۹۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه می‌رسد. در حالیکه که روسیه تنها ۳۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه از خودروهای
فولکس واگن را خریده و آمار فروشش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸٫۱ درصد کاهش نشان
می‌دهد، اروپای شرقی با ۶٫۲ درصد افزایش بازار خوبی برای ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه از
خودروهای فولکس‌واگن محسوب می‌شود.

کاهش 0.7 درصدی فروش  فولکس‌واگن

اما در آمریکای جنوبی با کاهش فروش ۲۷٫۶ درصدی
این محصولات در ۶ ماهه اول سال رو‌به‌رو هستیم. با این آمار فروش ۲۴۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه
از فولکس‌‌واگن‌ها را به ۱۷۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

در آمریکا ۱۴۹ هزار دستگاه فولکس‌واگن به فروش
رسیده که نسبت به فروش ۱۷۴ هزار ۴۰۰ دستگاه به فروش رسیده سال قبل ۱۴٫۶ درصد کاهش
داشته است.

کاهش 0.7 درصدی فروش  فولکس‌واگن

در حالی که خودروهای مسافری فولکس‌واگن حدود ۰٫۷
درصد کاهش می‌دهد، خودروهای تجاری این شرکت با رشد چشمگیر ۷ درصدی در ۶ ماهه اول
سال جاری رو‌به رو شده است.

حدود ۲۳۸ هزار
و ۸۰۰ خودروی ون، حمل و نقل و پیکاپ تراک این خودروسازی نیز در مدت به فروش رفته‌اند
که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۲٫۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. در این میان مدل‌های
T با
فروش بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه محبوب ترین مدل به شمار می‌آیند.



منبع:عصر ایران

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس