تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴

مسافران “هاینان ایرلاین”-چین- در مسیر پروازی “ژنگژو” به “هاینان” شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد.

“نیو” مسافر ۷۱ ساله این پرواز بود که به دلیل سکته ،دچار معلولیت شده  و در انجام بسیاری از کارهایش ناتوان است. “فن زسونگ” مهماندار پرواز هنگامی که متوجه شد مسافر ۷۱ ساله قادر به خوردن غذا نیست و نمی تواند حتی قاشقش را برای غذا خوردن در دست بگیرد ،با مهربانی تمامی روی دو زانو نشسته و به او غذا داد.

به گزارش “گذارخبر”، مهربانی این مهماندار باعث شد تا نیو-استاد بازنشسته دانشکده پزشکی- احساساتی شده و اشک هایش سرازیر شود اما زسونگ صبورانه او را آرام کرده و به کارش ادامه داد. این مهماندار جوان از سال ۲۰۰۴ کارش را آغاز کرد و به خاطر رفتارهای خوبش بارها مورد تقدیر قرار گرفت.
او نشان داد که کارش تنها مجموعه ای از آموزش ها و تمرینات ثابت نیست و شرط اصلی این کار (و یا حتی هر کاری) داشتن قلبــی رئوف است. در ادامه تصاویری را مشاهده می کنید که توسط دیگر مسافران این پرواز به ثبت رسیده است:
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد

برچسب ها: برچسب‌ها
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس