تاریخ انتشار: ۰۲ مرد ۱۳۹۵

دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه با هدف ارائه بهترین خدمت  به مشتریان خود مسابقه «ربات‌ پرنده حمل کالا» را برگزار می‌کند. دریافت سریع سفارش، نیاز مهم مشتریان است. از این‌رو دیجی‌کالا با طراحی و برگزاری مسابقه ربات‌های پرنده در صدد است روش‌های معمول ارسال کالا را که در آینده پاسخ‌گوی نیاز مشتریان نخواهد بود، کنار […]


دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه با هدف ارائه بهترین خدمت  به مشتریان خود مسابقه «ربات‌ پرنده حمل کالا» را برگزار می‌کند.

دریافت سریع سفارش، نیاز مهم مشتریان است. از این‌رو دیجی‌کالا با طراحی و برگزاری مسابقه ربات‌های پرنده در صدد است روش‌های معمول ارسال کالا را که در آینده پاسخ‌گوی نیاز مشتریان نخواهد بود، کنار گداشته و به ارائه خدمات نوین و مدرن روی آورد.

دریافت به‌موقع و سریع کالا، ایجاد راه‌های جایگزین جهت کم کردن حجم ترافیک شهری و کمک به محیط زیست در کنار راهکارهای دیگر، عواملی است که استفاده از ربات‌های پرندۀ را در آینده‌ای نه‌چندان دور ضروری می‌نماید.

تاکنون تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ دنیا، نمونه‌های آزمایشی از ربات پرندۀ حمل کالای خود را معرفی کرده‌اند. تدوین مقررات مربوط به ربات‌های پرنده هم در بعضی از کشورها با سرعت زیادی در حال انجام است. اما دیجی‌کالا تصمیم گرفته است به‌جای خرید یک ربات آماده یا حتی ساخت آن از طریق یک تولیدکنندۀ صنعتی، با اعتماد به توانمندی نخبگان رباتیک کشور، از همۀ ظرفیت‌های موجود استفاده کند، ازاین‌رو با همین رویکرد در حال فراهم کردن شرایطی  برای ساخت «ربات پرندۀ حمل کالا» است.

برگزاری این مسابقه بر پایۀ مدل نوآوری باز، امکان تعامل نخبگان رباتیک کشور و همچنین بهره‌مندی از دانش و مهارت برترین‌های این حوزه را فراهم می‌کند؛ افرادی که مشتاقانه و با ایمان به توانایی خود برای رویارویی با چنین چالشی داوطلب شده‌اند. همچنین، رویدادهایی ازاین‌دست ضمن ایجاد بستری برای آشنایی علاقه‌مندان، فعالان و کسب‌وکارهای حوزۀ رباتیک کشور می‌توانند زمینه‌ای برای همکاری‌های آتی این جامعه و پیشرفت در این حوزه را فراهم کنند.

مقدمات این مسابقۀ از زمستان سال گذشته آغاز شد. پس از فراخوان اولیه، درمجموع ۶۳ تیم از سراسر کشور در مسابقه ثبت‌نام کردند. بعد از غربالگری این تیم‌ها توسط شورای مشورتی علمی و بر اساس اطلاعات فنیِ ارسال‌شده، ۱۶ تیم برای حضور در بخش نمایشگاهی و ۱۱ تیم برای شرکت در مسابقه انتخاب شدند. در ادامۀ مسیر، اعضای شورای علمی از روند فعالیت تیم‌ها بازدید خواهند کرد و همچنین کارگاه‌هایی آموزشی برای توانمندسازی هرچه بیشتر آن‌ها برگزار خواهد شد. تیم‌ها پس از محک‌زدن آمادگی خود در پیش‌مسابقه، شهریور ۱۳۹۵ برای قهرمانی در مسابقه رقابت خواهند کرد.

دیجی‌کالا با برگزاری مسابقه «ربات پرنده حمل کالا» در نظر دارد «بررسی» «انتخاب» و «خرید آنلاین» را بیش از پیش در ذهن کاربران خود ماندگار سازد.



منبع:عصر ایران

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس