تاریخ انتشار: ۱۸ مرد ۱۳۹۵

[ad_1] کتاب «سلسله مباحثی درباره فقه رسانه» به قلم حجت‌الاسلاموالمسلمین دکتر علی نهاوندی منتشر شد. به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، امروزه با گسترش وسایل ارتباط جمعی، فرصت جدیدی برای دوستداران و علاقه‌مندان به انقلاب و منادیان مکتب اهل‏ بیت‏‏ (ع) به‌وجود آمده تا قدرت تمدنی، فرهنگی و […]

[ad_1]

کتاب «سلسله مباحثی درباره فقه رسانه» به قلم حجت‌الاسلاموالمسلمین دکتر علی نهاوندی منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، امروزه با گسترش وسایل ارتباط جمعی، فرصت جدیدی برای دوستداران و علاقه‌مندان به انقلاب و منادیان مکتب اهل‏ بیت‏‏ (ع) به‌وجود آمده تا قدرت تمدنی، فرهنگی و محتوای غنی تفکر توحیدی را جهانی سازند. با این هدف رسانه‏‌هایی پا را از مرزهای جغرافیایی و سیاسی فراتر گذاشته و گامی بلند در مواجهه با اندیشه‌های انحرافی و انحطاطی به سوی جامعه جهانی برداشته‏‌اند. این حرکت بزرگ نیازمند تقویت عقبه‏‌های تئوریک برای مهندسی رسانه و ارائه نقش اصیل آن از منظر نظام ارتباطات اسلامی در عرصه‌های مختلفی چون حکمت و فلسفه رسانه، اخلاق رسانه، رگوراتوری رسانه و فقه رسانه است.

این اثر پژوهشی در ۵۳۰ صفحه  به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی نهاوندی تدوین شده است. آنچه در این کتاب به آن پرداخته شده، محصول جلسات درسی است که پس از پیاده‌سازی، ویراستاری اجمالی و حذف بحث‌های غیرمرتبط، سعی شده تا همچنان سخن گفتاری آن محفوظ بماند. این کتاب شامل سه فصل است؛ اصول و مبانی و تعاریف و کلیات، موضوعات، مفردات و احکام فقهی رسانه و مباحث حقوق رسانه‌ها یا رگولاتوری.

[ad_2]

منبع:عصر ایران

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس