تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴

فردی در مدت سه روز از یکی از خطوط تلفن همراه در کرمان ۷۴۱ بار مزاحمت تلفنی برای خطوط ۱۱۵ ایجاد کرد.

به گزارش “گذارخبر” روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز چهارشنبه با ارسال این پیام که ‘مقصر اصلی کیست؛ خودتان قضاوت کنید.’ از مردم خواسته در مورد اینگونه اقدامات ناشایست که موجب ایجاد خلل در کار یک ارگان مهم مانند اورژانس می شود خودشان به قضاوت بنشینند.

بنابر این گزارش شخص مزاحم، علاوه بر مشغول کردن خطوط ۱۱۵ که بسیار حیاتی است با به کار بردن الفاظ نامناسب موجب بر هم زدن آرامش ذهنی کارکنان مرکز پیام ۱۱۵ می شد.

در ادامه این گزارش آمده است: چه بسا خانواده هایی در زمان مزاحمت این شخص و مشغول کردن خط ارتباطی ۱۱۵ به علت عارضه قلبی، تشنج، تصادف و غیره با ۱۱۵ تماس گرفته و با صدای بوق مشغولی مواجه شده اند.

چقدر شنیدن صدای بوق مشغولی در این مواقع زجرآور و مرگ آور است و چقدر این ثانیه ها از ساعت طولانی تر می شود.

این گزارش می افزاید: آیا این شخص مزاحم تاکنون خود و خانواده اش درگیر بیماری یا عارضه ای نشده است که اهمیت کار ۱۱۵ را بداند؟

اداره حراست و نظارت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با مشاهده تکرار این مزاحمت، اقدامات قانونی را انجام داده و این موضوع از طریق حراست و واحد حقوقی دانشگاه در حال پیگیری است.

همچنین در این گزارش آمده است: حدود هشت هزار و ۷۶۶ مورد مزاحمت تلفنی از اول شهریور سال جاری تاکنون برای سامانه ۱۱۵ کرمان ثبت شده است.

این گزارش ادامه داد: آیا با شنیدن الفاظ نامناسب روح و روان کارکنان سامانه ۱۱۵ بهم نمی ریزد؟ بدون شک تاثیر بدی خواهد گذاشت اما همواره کارکنان این سامانه در این مرکز با گشاده رویی و متانت در کلام پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

برچسب ها: برچسب‌ها
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس