تاریخ انتشار: ۳۰ شهر ۱۳۹۴

واحد حقوقی ریاست جمهوری به دنبال انتشار خبری دروغ در هفته نامه ۹ دی درباره محکومیت دکتر اسحاق جهانگیری در دیوان محاسبات کشور و انعکاس آن در سایت رجانیوز ، از این رسانه ها شکایت کرد.

به دنبال انتشار خبری دروغ در هفته نامه ۹ دی درباره محکومیت دکتر اسحاق جهانگیری در دیوان محاسبات کشور و انعکاس آن در سایت رجانیوز، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که شکایت از هفته نامه ۹ دی و سایت رجانیوز توسط واحد حقوقی ریاست جمهوری امروز به جریان افتاده است.

به گزارش “گذارخبر”، گفتنی است، هفته نامه و سایت مذکور در حالی اقدام به انتشار این خبر دروغ کرده اند که پیش از این نیز در روزنامه رسالت منتشر شده بود و دفتر معاون اول رییس جمهور با استناد به اعلام نظر رسمی دیوان محاسبات، اصالت این خبر را تکذیب و روزنامه رسالت نیز در تاریخ ۲۴/۵/۹۴ اقدام به انتشار تکذیبیه دفتر معاون اول رییس جمهور کرد.

اکنون این سوال اساسی مطرح است که چرا به رغم اطلاع هفته نامه ۹ دی و سایت رجانیوز از کذب بودن این خبر و روشن شدن موضوع، اقدام به بازنشر و شاخ و برگ دادن به آن کرده اند.

۰۰

برچسب ها: برچسب‌ها, ,
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس