تاریخ انتشار: ۱۱ مرد ۱۳۹۵

[ad_1] چرا امروزه اغلب فعالیت‌های تجاری شکست می‌خورد؟ در اکثر مواقع این موضوع به خاطر عدم وجود شناخت کافی نسبت به مشتریان، رقبا یا صنایع اتفاق می‌افتد. اگر شما به دنبال جذب مشتریان جدید و توسعه فعالیت تجاری خود هستید، تحلیل وضعیت بازار را به‌عنوان قلب فعالیت خود موردتوجه قرار دهید. برای این کار لازم […]

[ad_1]

چرا امروزه اغلب فعالیت‌های تجاری شکست می‌خورد؟ در اکثر مواقع این موضوع
به خاطر عدم وجود شناخت کافی نسبت به مشتریان، رقبا یا صنایع اتفاق می‌افتد. اگر شما
به دنبال جذب مشتریان جدید و توسعه فعالیت تجاری خود هستید، تحلیل وضعیت بازار را به‌عنوان
قلب فعالیت خود موردتوجه قرار دهید. برای این کار لازم است شما ابزارها و گزارش‌های
موردنظر خود را در اختیار بگیرید.

اینکه چگونه وارد یک بازار شوید؟ و یا اینکه پیش‌بینی شما از
آینده بازار چیست؟ و آیا رقبای شما تا چه حد سهم بازار را در اختیار دارند؟ چه ریسک‌ها
و خطراتی متوجه بازار محصول شما خواهد بود؟ و درنهایت استراتژی شما برای فعالیت در
این بازار باید چگونه باشد؟

در همین راستا و در جهت آشنایی هرچه بیشتر صاحبان کسب‌وکارها
و مدیران و سایر فعالان در زمینه اقتصاد و بازار کالا و خدمات، با متدها و راهکارهای
مختلف در این حوزه، سمیناری رایگان تحت عنوان “اقتصاد کسب‌وکار، با رویکرد تحلیل
بازار” توسط مدرسه بازرگانی تهران به‌صورت آنلاین در تاریخ سه‌شنبه ۱۲
مردادماه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این سمینار به آدرس
اینترنتی
www.online.tbs.ir مراجعه فرمایید.

[ad_2]

منبع:عصر ایران

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس