تاریخ انتشار: ۲۹ شهر ۱۳۹۵

[ad_1] رییس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۲ اعلام کرد: شکایت از سد معبر همچنان در صدر گلایه‌های مردمی است. اصغر عبادی در گفت وگو با ایسنا، در مورد موضوع تماس‌های مردمی با سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۲ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۸ پیام در سامانه۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که از این تعداد ۸۵ درصد پیام به […]

[ad_1]

رییس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۲ اعلام کرد: شکایت از سد معبر همچنان در صدر گلایه‌های مردمی است.

اصغر عبادی در گفت وگو با ایسنا، در مورد موضوع تماس‌های مردمی با سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۲ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۸ پیام در سامانه۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که از این تعداد ۸۵ درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و ۱۵ درصد مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است.

وی در مورد موضوع انتقادات مردمی از شهرداری اظهار کرد: انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر توسط دستفروشان ، نصب مخزن ، آبیاری درختان و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص می‌دهد.

عبادی با بیان اینکه ۸۰ درصد پیام ها انتقاد و شکایت و ۲۰ درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است افزود: شهروندان می‌توانند در صورت انتقاد،شکایت و تقدیر و… با سامانه۱۸۸۸ تماس گرفته و گلایه خود را با مسئولان امر در میان بگذارند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع:ایسنا

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس