تاریخ انتشار: ۱۵ شهر ۱۳۹۵

[ad_1] جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: در جهت بهره‌مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، چرخه رسیدگی به پرونده‌ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد. به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای کیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است که فرایند چرخه رسیدگی در کلانتری […]

[ad_1]

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: در جهت بهره‌مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، چرخه رسیدگی به پرونده‌ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای کیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است که فرایند چرخه رسیدگی در کلانتری ها به روش الکترونیکی و پیامکی به اطلاع شاکی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از  فناوری و اصلاح فرایندهاست، افزود: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم، با استفاده از سامانه “ثبت شکایت” در کلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش “الکترونیکی” و “پیامکی” فعال می شود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده‌های مطروحه در مرحله رسیدگی در کلانتری به اطلاع شاکی خواهد رسید.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به کلانتری‌ها می‌شود.  این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقای اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع:ایسنا

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس