تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵

معاون حقوقی رییس‌جمهوری گفت: با راه‌اندازی سامانه ۱۱۱ نحوه ارتباط گیری مردم با دولت سامان پیدا کرده و اصل تکریم مردم از جایگاه بالایی برخوردار شده است. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین گفت: در گذشته مردم  در نحوه ارتباط گیری […]


معاون حقوقی رییس‌جمهوری گفت: با راه‌اندازی سامانه ۱۱۱ نحوه ارتباط گیری مردم با دولت سامان پیدا کرده و اصل تکریم مردم از جایگاه بالایی برخوردار شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین گفت: در گذشته مردم  در نحوه ارتباط گیری با  دولت با سختی‌ها و مشکلاتی مواجه بودند و در پیگیری نامه‌های خود با مشکلاتی رو به رو می‌شدند که این مشکل با راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی تا حدود زیادی برطرف شد.


انصاری اظهار کرد: با وجود سامانه ۱۱۱ قبل از سفر رییس‌جمهوری به هر استانی پیگیری‌ها آغاز می‌شود و مردم می‌توانند مطالبات، شکایات و نظرات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.


معاون حقوقی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مردم پس از اعلام نظرات خود  و دریافت کد پیگیری می‌توانند به وسیله فرآیند طراحی شده، مشکلات خود را پس از گذشت زمان مورد نظر پیگیری کنند.


حجت الاسلام والمسلمین انصاری گفت: به طور قطع به مشکلات و معضلات مردم به وسیله این سامانه پاسخ داده می‌شود و در حد توان اقدامات لازم انجام می‌شود.



منبع:ایلنا

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس