تاریخ انتشار: ۱۲ بهم ۱۳۹۴

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط خزانه داری کل کشور، واریز حقوق دی ماه سال ۹۴ به بعد کارکنان دستگاههای اجرایی، منوط به ارائه اظهارنامه حق بیمه ماه جاری آن دستگاه خواهد بود.

به گزارش “گذارنیوز” یکی از اتفاقاتی که طی سالهای گذشته موجب بروز مشکلاتی برای کارمندان در معرض بازنشستگی شده بود، عدم توجه و دقت کامل برخی ادارات در واریز دقیق و به موقع حق بیمه این کارمندان بوده است که در نهایت منجر به دخالت و دستورات مسئولان ارشد دولتی برای حل این مشکل شد، در حالی که اگر این اقدامات به موقع انجام می گرفت هزینه های مادی و معنوی به مراتب کمتری داشت.

اما به نظر می رسد مسئولان اقتصادی دولت یازدهم، برای حل این مشکل پنهان اما مهم، تدبیر جدیدی اتخاذ کرده اند و قرار است از این پس شاهد چنین اتفاق و رخداد تلخی نباشیم چراکه بر اساس ابلاغیه جدید اداره کل بیمه سلامت استان تهران، ترتیبات جدیدی برای اطمینان از واریز حق بیمه کارمندان اعلام شده است.

طبق این بخشنامه مهدی قناد مدیرکل بیمه سلامت استان تهران به وزارتخانه ها، سازمانها و ادارات کل مستقر در تهران که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، به بخش قابل توجهی از ستادهای مرکزی دستگاههای اجرایی تاکید شده است که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط خزانه داری کل کشور، واریز حقوق دی ماه سال ۹۴ به بعد کارکنان دستگاههای اجرایی، منوط به ارائه اظهارنامه حق بیمه ماه جاری آن دستگاه از طریق سامانه الکترونیکی درآمد این اداره کل خواهد بود.

حق بیمه کارمندان

در ادامه این ابلاغیه، از مسئولان مربوطه در دستگاههای دولتی خواسته شده است ترتیبی اتخاذ کنند تا هنگام تنظیم درخواست وجه از خزانه، نسبت به دریافت اظهارنامه حق بیمه از سامانه الکترونیکی درآمد و ارائه آن در موعد مقرر به مراجع ذی ربط یعنی خزانه داری کل کشور یا خزانه معین استان تهران اقدامات لازم را به عمل آورند.

نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس