تاریخ انتشار: ۱۰ شهر ۱۳۹۵

بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت، هیات رسیدگی به اختلافات میان ارزیابان خسارت بیمه ای با موسسه بیمه یا بیمه گذار را تشکیل می دهند. به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، هیأت عامل بیمه مرکزی دستورالعمل نحوه تشکیل […]


بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت، هیات رسیدگی به اختلافات میان ارزیابان خسارت بیمه ای با موسسه بیمه یا بیمه گذار را تشکیل می دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، هیأت عامل بیمه مرکزی دستورالعمل نحوه تشکیل جلسات هیأت رسیدگی به اختلافات میان  ارزیابان خسارت بیمه ای با موسسه بیمه یا بیمه گذار را تصویب نمود. 

طبق اعلام اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرجع رسیدگی به اختلافات بین ارزیابان خسارت با شرکت های بیمه، بیمه گذاران و سایر ذی نفعان، هیأتی مرکب از نمایندگان بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت تعیین شد.

لازم به ذکر است، بر اساس این دستورالعمل دبیرخانه هیات در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و سندیکای بیمه گران ایران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت موظفند ظرف ۱۵ روز از اعلام بیمه مرکزی نسبت به معرفی ۲ نفر( عضواصلی و علی البدل) برای هر دوره اقدام نمایند.

تشکیل هیات رسیدگی به اختلافات ارزیابان خسارت بیمه ای ای با موسسه بیمه  و بیمه گذاران از سوی شورای عالی بیمه طی ماده ۱۳ آیین نامه شماره ۸۵ مصوب ۱۳۹۳ تصویب شده است.


 



منبع:ایلنا

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس