تاریخ انتشار: ۲۶ مرد ۱۳۹۵

[ad_1] شرکت مخابرات استان تهران توافق نامه سطح خدمات اینترنتی ( SLA ) را برای مشترکین خود اجرا کرد. به گزارش ایسکانیوز، صیدی – مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران – با اشاره به اجرای توافق نامه سطح خدمات اینترنتی (SLA) برای مشترکان مخابرات گفت: تاکنون در قالب توافق نامه سطح خدمات اینترنتی، به ۲ […]

[ad_1]

شرکت مخابرات استان تهران توافق نامه سطح خدمات اینترنتی ( SLA ) را برای مشترکین خود اجرا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، صیدی – مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران – با اشاره به اجرای توافق نامه سطح خدمات اینترنتی (SLA) برای مشترکان مخابرات گفت: تاکنون در قالب توافق نامه سطح خدمات اینترنتی، به ۲ هزار مشترک بابت اختلال و قطعی اینترنت خسارت پرداخت شده است.

صیدی افزود: برای ارائه خدمات اینترنتی قراردادهایی نوشته می شود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکل های طلایی، نقره ای یا برنزی دریافت می کند و پس از مشخص شدن میزان قطعی هر یک از این سطوح، شرکت ارائه کننده اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود می شود.

وی خاطر نشان کرد بر اساس این توافق نامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت می شود.

۶۰۱/ ۴۰۱

[ad_2]

منبع:ایسکانیوز

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس