تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵

۸ مهر، «دومین کنفرانس سئو ایران» افتتاح می شود تا با حضور سخنرانان داخلی و خارجی، آخرین راهکارهای بدست آوردن ترافیک ارگانیک را بررسی شود. به گزارش تیک به نقل روابط عمومی ای‌نتورک (آژانس دیجیتال مارکتینگ)، «دومین کنفرانس سئو ایران»، توسط ای‌نتورک و کوبو (اولین سیستم اتوماتیک دریافت بک‌لینک) برگزار خواهد شد .بر اساس این […]


۸ مهر، «دومین کنفرانس سئو ایران» افتتاح می شود تا با حضور سخنرانان داخلی و خارجی، آخرین راهکارهای بدست آوردن ترافیک ارگانیک را بررسی شود.

به گزارش تیک به نقل روابط عمومی ای‌نتورک (آژانس دیجیتال مارکتینگ)،
«دومین کنفرانس سئو ایران»، توسط ای‌نتورک و کوبو (اولین سیستم اتوماتیک
دریافت بک‌لینک) برگزار خواهد شد .
بر اساس این گزارش، در این رویداد،
پیتر کورولو – با تجارب بین‌المللی در شرکت‌های آلمانی، سوییسی، یونانی و
روسی، فرید اسدی، سعید نجاران و کاوه اکبرزاده به عنوان سخنران، حضور پیدا
خواهند کرد.
محور اصلی این همایش، ورود به نسل جدید بهینه‎سازی برای
موتورهای جستجو است و تمرکز آن بر بهبود نتایج رتبه‎بندی موتورهای جستجو به
کمک آخرین راهکارها خواهد بود.
بر پایه این اطلاع، در این همایش،
آینده‌ موتورهای جستجو و مسیر درست استفاده از استراتژی‌های مختلف و نحوه‌
سئوی اصولی، مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین، سخنرانان در مورد آینده‌
فاکتورهای سئو و تکنولوژی‌های جدید این زمینه، اطلاعاتی را ارایه می‌دهند.
از
مهمترین بخش‌های این همایش، می‌توان به تمرکز بر آخرین راهکارهای بدست
آوردن ترافیک ارگانیک اشاره کرد. از موارد دیگری که در این همایش مورد بحث
قرار می‌گیرد، سئوی Off Site است که بیشتر با بدست آوردن بک‌لینک‌های
باکیفیت میسر می‌شود.
محل برگزاری هم  دانشکده فنی دانشگاه تهران،
ساختمان انستیتو مهندسی نفت( طبقه ۵، شتابدهنده آواتک)  از ساعت ۸:۳۰ تا
۱۵:۳۰روز ۸ مهر خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط به این رویداد مراجعه کنند.



۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس