تاریخ انتشار: ۳۱ مرد ۱۳۹۵

[ad_1] معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه موضوع پایانه های ریلی برای قطارهای مترو از اهمیت حیاتی برخوردارند، گفت: به این منظور پایانه افسریه در شرق و پایانه اکباتان در غرب تهران که هر دو در مسیر خط ۴ مترو واقع شده اند، از ضرورت ویژه ای برخوردارند. به […]

[ad_1]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه موضوع پایانه های ریلی برای قطارهای مترو از اهمیت حیاتی برخوردارند، گفت: به این منظور پایانه افسریه در شرق و پایانه اکباتان در غرب تهران که هر دو در مسیر خط ۴ مترو واقع شده اند، از ضرورت ویژه ای برخوردارند.

به گزارش ایسنا، دکتر مازیار حسینی در جلسه بررسی توسعه خط ۴ متروی تهران افزود: پایانه افسریه تا قبل از پایان سال جاری باید تکمیل شود، ضمن این که تکمیل پایانه اکباتان به عنوان نخستین پایانه ریلی زیر زمینی پایتخت، امسال باید آغاز شود و تا سال آینده به اتمام برسد.

وی با اعلام اینکه بهره برداری از هر پایانه ریلی، اتفاق بزرگی برای بهره برداری بهتر از متروی تهران محسوب می شود، تأکید کرد: علاوه بر اقدامات فوق، احداث پارک سوار در شمال غرب تهران از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه حمل و نقل شهری محسوب می شود.

همچنین در این جلسه که با حضور حجت الله بهروز قائم مقام معاونت و منصور نویریان قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نیز مدیران عامل شرکت مترو و شرکت بهره برداری متروی تهران و دست اندرکاران خط ۴ مترو برگزار شد، گزارشی از مسائل و مشکلات این خط ارائه شد و این در حالیست که  خط ۴ متروی تهران با ۲۲ کیلومتر طول، ۱۹ ایستگاه را در بر می گیرد و با عبور از نقاط مرکزی شهر از میدان کلاهدوز در شرق تهران تا شهرک اکباتان در منتهی الیه غرب تهران، امتداد دارد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع:ایسنا

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس