تاریخ انتشار: ۲۶ شهر ۱۳۹۵

سامسونگ به سرعت هر چه تمام تر در حال توقف عرضه  و  تبلیغات ، اطلاع رسانی و باز پس گیری تلفن های جدید خود، گلکسی نوت ۷ از مشتریان در سراسر جهان است. در آخرین گزارش منتشر شده، سامسونگ و کمیسیون ایمنی مصرف کنندگان کالا اعلام داشتند ۹۷ درصد کل موبایل هایی که با این نام در ایالات متحده آمریکا […]


سامسونگ به سرعت هر چه تمام تر در حال توقف عرضه  و  تبلیغات ، اطلاع رسانی و باز پس گیری تلفن های جدید خود، گلکسی نوت ۷ از مشتریان در سراسر جهان است. در آخرین گزارش منتشر شده، سامسونگ و کمیسیون ایمنی مصرف کنندگان کالا اعلام داشتند ۹۷ درصد کل موبایل هایی که با این نام در ایالات متحده آمریکا به دست مشتریان رسیده، پتانسیل انفجار باتری را دارند و بهتر است کاربر هر چه زودتر آن ها را تحویل نمایندگی ها دهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو، طی دو هفته گذشته، ۹۲ گزارش در ارتباط با انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ صورت پذیرفته که ۲۶ مورد منجر به سوختگی و ۵۵ مورد منجر به خسارت مالی، نظیر انفجار درون ماشین یا گاراژ شخصی شده اند. همچنین لازم است بدانید که باتری های معیوب و مورد دار توسط سامسونگ تولید شده و نه کمپانی دیگری.

همین مسئله سبب شده تا سامسونگ و کمیسیون ایمنی مصرف کنندگان کالا در بیانیه ای مشترک از مردم بخواهند تا گلکسی نوت های خریداری شده پیش از ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) را سریعا تحویل شعب سامسونگ داده و به هیچ عنوان آن ها را شارژ نکنند.

گلکسی نوت های سالم، نهایتا تا ۳۱ شهریور برابر با ۲۱ سپتامبر دوباره در برخی فروشگاه های بزرگ عرضه می شوند اما عرضه به طور عمده احتمالا با تاخیر همراه خواهد بود.

در حالی که سامسونگ تاکنون ۲٫۵ میلیون واحد گلکسی نوت ۷ در آمریکا عرضه کرده اما فقط یک میلیون آن ها پس داده شده. کره ای ها ادعا می کنند که صرفا ۴۰۰ هزار واحد به دست مشتریان رسیده و باقی دست توزیع کنندگان و فروشگاه ها است.

به هر حال، گلکسی نوت ۷ در ایران هم تعویض خواهد شد و مشتریان فرصت دارند تا ۲۹ شهریور به بخش پشتیبانی مراجعه کرده و هر چه زودتر کالا را تحویل دهند تا یک موبایل جدید دریافت کنند.

۲۰۱۰۳



منبع:ایسکانیوز

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس