تاریخ انتشار: ۲۶ مرد ۱۳۹۵

[ad_1] یکی از شیوه های تبلیغاتی که از سالهای گذشته مورد توجه سازمان ها، نهاد ها و شرکت ها بوده است تبلیغات بنری روی بیلبورد های نصب شده در سطح شهر و حاشیه اتوبان هاست که تا حدودی می توان گفت تاثیر قابل توجهی هم در زمینه برندسازی در اذهان عمومی دارد. این اثر […]

[ad_1]

یکی از شیوه های تبلیغاتی که از سالهای گذشته مورد توجه سازمان ها، نهاد
ها و شرکت ها بوده است تبلیغات بنری روی بیلبورد های نصب شده در سطح شهر و
حاشیه اتوبان هاست که تا حدودی می توان گفت تاثیر قابل توجهی هم در زمینه
برندسازی در اذهان عمومی دارد. این اثر بخشی زمانی بهتر و بیشتر می شود که
طراح آنها به گونه ای خلاقانه عمل کرده باشد و طرح روی بیلبورد را به نحوی
از بقیه طرح های مرسوم تبلیغاتی متمایز کند. این تمایز می تواند در رنگ،
نوع نوشته و فونت آن، درست یا غلط بودن املای کلمات به کار رفته و همچنین
در تصاویر به استفاده شده در بنر و نحوه برجسته کردن محصول یا خدمات ارائه
شده توسط شرکت ها در این تصاویر باشد.

در روزهای اخیر تبلیغات عجیب و جالبی از سایت شیپور
در بیلبورد های سطح شهر تهران به نمایش در آمده که تا به حال نمونه های
تبلیغاتی آن کمتر دیده شده است. این وب سایت که بستری برای خرید و فروش
اینترنتی کالای نو و دست دوم
است و به حذف واسطه در این گونه معاملات کمک می کند، با انتشار آگهی هایی
از نمونه کالاهایی که مردم آنها را در سایت آگهی کرده اند و درج قیمت در
کنار آنها توانسته توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند. از انواع این
آگهی ها می توان به کالاهایی مانند گوشی موبایل، ماشین ظرف شویی، فرغون،
ظرف سس خوری، عروسک قورباغه ای و پنکه اشاره کرد. تنوع تصاویر آگهی های
منتشر شده در بیلبورد های سطح شهر نشان دهنده تنوع کالاهایی است که در این
سایت قابل دسترسی است.

این شرکت با انتشار تصاویر آگهی های اجناسی که مردم برای فروش در سایت
قرار داده اند بر بیلبورد های سطح شهر تهران توانسته است این سوال را در
ذهن بینندگان به وجود آورد که :” آیا بهتر نیست برای تهیه کالایی که در
بازار با قیمت بالاتری به فروش می رسد از  سایت شیپور استفاده کرد و همان کالا را با قیمت کمتری خرید؟”

این موضوع درباره مساله مهمی مثل استخدام
و پیدا کردن شغل متناسب با تخصص و تحصیلات هم صدق می کند، چرا که یکی از
مهم ترین دسته بندی های سایت شیپور استخدام است، که با استفاده از آن
کارجوها و کارفرماها می توانند یکدیگر را پیدا کنند.

در واقع شیپور با داشتن این امکان، واسطه های میان کارجوها و کارفرمایان را حذف کرده است چرا که هر دو طرف می توانند با ثبت آگهی رایگان،
به کارمند مورد نظر یا کارفرمای خود دسترسی پیدا کنند، این موضوع در جامعه
امروز ما از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که فضای استخدام و کاریابی
قدری آشفته است، اما سایتی مثل شیپور که بیست و دو هزار و نهصد فرصت
استخدام را به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار می دهد، می تواند تا حد
بسیار زیادی این آشفتگی بازار استخدام را سروسامان بدهد.

[ad_2]

منبع:عصرایران

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس