تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵

[ad_1] نیوشا یعقوبی: یکی از بهترین روش هایی که برای کاهش وزن به افراد توصیه می شود دویدن است اما آیا می دانستید دویدن هم اصول دارد ؟ ما در این گزارش نکاتی را یادآوری کرده ایم که لازم است به هنگام دویدن در فصل پاییز رعایت کنید. راه های متفاوتی برای سوزاندن کالری وجود […]

[ad_1]

نیوشا یعقوبی: یکی از بهترین روش هایی که برای کاهش وزن به افراد توصیه می شود دویدن است اما آیا می دانستید دویدن هم اصول دارد ؟ ما در این گزارش نکاتی را یادآوری کرده ایم که لازم است به هنگام دویدن در فصل پاییز رعایت کنید.

راه های متفاوتی برای سوزاندن کالری وجود دارد ، ممکن است در منزل خود تردمیل داشته باشید و روی آن بدوید. ممکن است برای کاهش وزن رفتن به باشگاه را بهترین راه حل بدانید یا ترجیح دهید در محیط باز ورزش کنید. جالب است بدانید تحقیقات نشان داده است ورزش در فضای باز باعث جذب ویتامین دی ۳ می شود که به سلامت استخوان ها کمک می کند و سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد.

وزرش در فضای باز باعث ایجاد نشاط و شادابی می شود تحقیقات نشان داده است افرادی که در فضای باز ورزش می کنند در انجام کارهای روزمره خود پر انرژی و با شور و شوق هستند. پس لازم نیست هزینه های زیادی را صرف باشگاه های بدنسازی کنید فقط کافی است نکات زیر را رعایت کنید تا بتوانید زمان بیشتری را صرف ورزش کردن کنید و کالری بیشتری بسوزانید. نکاتی که شاید در نگاه اول پیش و پا افتاده به نظر بیاید اما رعایت آنها باعث افزایش زمان ورزش کردن خواهد شد.

وسایل دست و پا گیر را کنار بگذارید

در درجه اول باید به یاد داشته باشید در زمان ورزش کردن کیف و سایر وسایل دست و پا گیر هستند تا جایی که ممکن است باید وسیله های اضافی را کنار بگذارید. اگر به پول احتیاج دارید می توانید آن را در جیب شلوار خود قرار دهید یا از مچ بند های زیپ دار موجود در بازار استفاده کنید.

از هدفون استفاده کنید

چندین آهنگ پر انرژی را در گوشی یا دستگاه های دیگر ذخیره کنید و در هنگام دویدن به وسیله هدفون از آن ها استفاده کنید. سعی کنید گام هایتان با آهنگ هماهنگ باشد تحقیطقات نشان داده است باگوش دادن آهنگ افراد متوجه گذر زمان نمی شوند و بیشتر می دوند.

قوز نکنید!

حالت بدن در هنگام پیاده روی و دویدن بسیار مهم است باید بالاتنه و شانه های خود را صاف نگه دارید و قوز نکنید. در این زمینه می توانید از جلیقه های مخصوص موجود در بازار هم استفاده کنید.

برای جلوگیری از سرما از لگ های ورزشی استفاده کنید

با فرا رسیدن فصل سرما بهتر است در زیر شلوار خود از لگ های ورزشی استفاده کنید.

مواظب تلفن همراه خود باشید!

در هنگام پیاده روی و دویدن امکان افتادن گوشی موبایلتان وجود دارد پس بهتر است آن را در جیب های امن تر قرار دهید یا اگر تلفن همراه مچی دارید از آن ها استفاده کنید.

از ژاکت های سبک استفاده کنید

چند روزی که از فصل پاییز بگذرد باید ژاکت ها و سویشرت ها را از چمدان بیرون بیاوریم. بهتر است برای ورزش کردن از ژاکت های بافته شده از پشم گوسفند و الیاف طبیعی استفاده کرد تا گرم تر بمانید. ژاکت های پلاستیکی معمولا باعث ایجاد بوی نامطبوع می شوند.

بند کفش هایتان را دور پایتان بپیچید

حتما شنیده اید که می گویند پا قلب دوم است پس باید توجه ویژه ای به قلب دومتان داشته باشید و از کفش های مناسب و راحت برای پیاده روی و ورزش استفاده کنید. برای جلوگیری از زمین خوردن پیشنهاد می شود بند های کفش را دور پایتان بپیچید و گره بزنید.

منبع : بیزینس اینسایدر

۱۰۵/۱۰۶

[ad_2]

منبع:ایسکانیوز

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس