تاریخ انتشار: ۰۳ مرد ۱۳۹۵

[ad_1] بررسی‌های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد میزان عرضه ساعتهای اپل از ۳٫۶ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ به ۱٫۶ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش یافته است. استقبال از ساعت‌های اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ کاهش چشمگیری یافته، اما این شرکت همچنان […]

[ad_1]

بررسی‌های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد میزان عرضه ساعتهای اپل از ۳٫۶ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ به ۱٫۶ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش یافته است.

استقبال از ساعت‌های اپل در سه
ماهه دوم سال ۲۰۱۶ کاهش چشمگیری یافته، اما این شرکت همچنان برتری خود را در این بازار
حفظ کرده است.

بازار رو به نزول ساعتهای هوشمند

بررسی‌های موسسه تحقیقاتی آی
دی سی نشان می دهد میزان عرضه ساعتهای اپل از ۳٫۶ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال
۲۰۱۵ به ۱٫۶ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش یافته است. همچنین سهم
اپل در این بازار هم از ۷۲ به ۴۷ درصد کاهش یافته که این نشانگر فعال شدن بازیگران
متعدد در بازار یاد شده است.

در میان شرکت های مختلف سازنده
ساعت های هوشمند اپل تنها شرکتی است که چنین نزولی را در عرضه سال به سال ساعت های
خود تجربه کرده است.

سامسونگ اصلی ترین رقیب اپل در
بازار عرضه ساعت های هوشمند است و توانسته میزان عرضه این ساعت ها را از ۴۰۰ هزار واحد
در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ به ۶۰۰ هزار واحد در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ افزایش دهد. سهم
سامسونگ از این بازار هم از ۷ به ۱۶ درصد افزایش
یافته است. لنوو و ال جی با عرضه حدود ۳۰۰ هزار ساعت در رتبه های سوم و چهارم و
Garmin با تولید صدهزار ساعت در رتبه پنجم است.

ساعت های هوشمند علیرغم جنجال
خبری که بر سر عرضه شان به راه افتاده چندان مورد توجه و استقبال قرار نگرفتند و برخی
کارشناسان امیدوارند با افزایش امکانات و قابلیت های آنها در آینده شاهد افزایش توجه
به این محصولات باشیم.

منبع: فارس

[ad_2]

منبع:عصر ایران

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس