تاریخ انتشار: ۱۰ شهر ۱۳۹۴

روزنامه کیهان از پخش خبر بستری شدن محمدرضا شجریان استاد آواز ایران در بیمارستان در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو انتقاد کرد.

به گزارش “گذار” کیهان نوشت:

بخش خبری ۲۰و۳۰ از رفیق بی‌بی سی و فائقه آتشین تمجید کرد!

بخش خبر ۲۰و۳۰ شبکه دوم سیما، یکشنبه شب، با لحنی ستایش آمیز، خبر مربوط به بیماری و بستری شدن شجریان در بیمارستان را منعکس کرد.

این درحالی است که شجریان بارها با تکبر اعلام کرده که همه رسانه‌ها -حتی رسانه‌های صهیونیستی و وابسته به آل سعود- حق پخش صدای او را دارند به جز صداوسیما! شجریان که طی سال‌های اخیر، بارها نرد عشق را به دشمنان ایران باخته بود، هنوز هم از همراهی و همصدایی با کسانی که طرح تجزیه و محو کشور ایران از روی نقشه جهان را دارند عذرخواهی نکرده است.

پس اخبار صداوسیما با چه توجیهی به استقبال این «استاد سابق، رفیق بی‌بی سی و فائقه آتشین» رفته است؟

برچسب ها: برچسب‌ها, , ,
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس