تاریخ انتشار: ۲۶ شهر ۱۳۹۵

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک، ضریب سختی کار را افزایش دهیم. مجید قدمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استمرار خدمت معلمان مدارس استثنایی […]



رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک، ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

مجید قدمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استمرار خدمت معلمان مدارس استثنایی اظهار کرد: معلمان مدارس ما به لحاظ آنکه با آموزش دانش آموزان استثنایی آشنا هستند  تدریس به دانش آموزان عادی برایشان آسانتر است. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و طبق قوانین و مقررات می‌توانند در مدارس عادی ادامه خدمت بدهند.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال و سال آینده ۸۰۰نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. در صدد هستیم برای حفظ شرایط فعلی مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر را دریافت کنیم و مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از ابتدای مهر به مدارس استثنایی می‌آیند، درباره راه‌اندازی نظام جامع رفاه معلمان گفت: هرگونه تغییر در نظام پرداخت حقوق نیروها باید در شورای حقوق و دستمزد به تصویب برسد.

قدمی ادامه داد: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء دهیم و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هرسال خدمت در مدارس استثنایی با ضریب ۱٫۲ محاسبه می‌شود، گفت: کار در مدارس استثنایی بویژه در برخی گروه‌ها چون اوتیسم بسیار مشکل و تأمین معلم برای دانش آموزان اوتیسم سخت است.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس