تاریخ انتشار: ۰۲ مرد ۱۳۹۵

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رسانی این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩۴ تندیس سیمین و در سال جاری تندیس زرین روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد. برای دومین سال پیاپی […]


مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رسانی این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩۴ تندیس سیمین و در سال جاری تندیس زرین روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.

برای دومین سال پیاپی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان “روابط عمومی سرآمد” انتخاب و موفق به اخذ “تندیس زرین”شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، طبق ممیزی انجام شده بر اساس مدل تخصصی شده EFQM و رای هیئت داوران و ممیزان در پنجمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، “مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه”برای دومین سال پیاپی به عنوان “روابط عمومی سرآمد” انتخاب شد و لوح “تندیس زرین” را دریافت کرد.

این تندیس زرین و چهارستاره سرآمدی در روابط عمومی پس از آن به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعطا شد که بخش های مختلف فعالیت این مدیریت در دوره یکساله، توسط ممیزان این آئین رصد شد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توانست در معیار های مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون ، یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی، رهبری و نحوه مدیریت و… امتیاز های لازم را کسب کند.
 
گفتنی است ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رسانی این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩۴ تندیس سیمین و در سال جاری تندیس زرین روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.



منبع:عصر ایران

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس