تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴

معاون سازمان هواپیمایی گفت: باتوجه به ازدحام جدید در فرودگاه نجف و بغداد طبیعاً خدمت رسانی با کندی انجام شده است و تاخیرهایی را که شاهد هستیم ناشی از این موضوع است.

محمد خداکرمی در خصوص تاخیرهای ۹ ساعته در فرودگاه های نجف و بغداد، اظهار کرد: برخی از تاخیرها ناشی از کوتاهی خود شرکت هاست که باید پاسخگو باشند.

وی افزود: اگر پروازی از تهران و دیگر شهرها برای فرودگاه نجف با تاخیر انجام شود شرکت های هواپیمایی باید پاسخگو باشند.

خداکرمی ادامه داد: سازمان هواپیمایی بر اساس ظرفیت و توان ناوگان هوایی مجوزهای پرواز را صادر می کند به طوری که امکان آن هم وجود اشته باشد.

معاون سازمان هواپیمایی ادامه داد: سازمان هواپیمایی با شرکت های هواپیمایی که تاخیر داشته باشند و این تاخیر ناشی از برنامه ریزی خودشان باشد برخورد می کند و مدیران این شرکت ها بازخواست می شوند و در صدور مجوزهای بعدی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

خسارت تاخیر چقدر است؟
خداکرمی با بیان اینکه میزان خسارت تاخیرها بستگی به تعهدات فروشنده بلیت دارد، اضافه کرد: برای پروازهای خارجی هر شرکت هواپیمایی خودشان در راستای نظام نامه عملیاتی و حقوق مسافران نسبت به خسارت و خدمات باید طبق آن الگوی خودشان رفتار کنند.

وی تصریح کرد: میزان خسارت بستگی به شرایطی که در فروش بلیت قید شده دارد اما به طور کلی شرکت های هواپیمایی باید پاسخگو باشد و اگر نیاز به اسکان مسافر دارد یا پذیرایی باید انجام دهند.

۰۰

نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس