تاریخ انتشار: ۰۹ شهر ۱۳۹۵

سری اول دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال با برگزاری کارگاه عملیاتی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال به اتمام رسید. به گزارش ایسکانیوز، سری اول دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال انتهای مرداد ماه با برگزاری کارگاه عملیاتی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال به اتمام رسید. بر پایه این گزارش، مدیریت این کارگاه بر عهده شایان شلیله […]


سری اول دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال با برگزاری کارگاه عملیاتی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال به اتمام رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سری اول دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال انتهای مرداد ماه با برگزاری کارگاه عملیاتی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال به اتمام رسید.

بر پایه این گزارش، مدیریت این کارگاه بر عهده شایان شلیله مدیرعامل آژانس بازاریابی دیجیتال ANETWORK بود که در آن، دانشجویان در قالب کار گروهی و بر روی برند انتخابی در چهار فاز (تحقیق، برنامه ریزی، انتخاب کانال های تبلیغاتی و شاخص ها، برنامه محتوا) به مرور آموخته های خود در این دوره پرداختند.

با پایان یافتن سری اول دوره، هم اکنون ثبت نام سری دوم آغاز شده که در نیمه اول و دوم شهریور، کلاس های جدید شروع می شوند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت آکادمی دیجیتال بهار به نشانی www.bahardigital.ir ثبت نام در سری جدید دوره را انجام دهند.

۲۰۱۰۱



منبع:ایسکانیوز

۰۰

برچسب ها:
نظرات شما

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس